luni, 8 martie 2010

Ar trebui sa-mi fie rusine ...

Deci da, azi 8 martie, ziua internationala a femeii, eu delicventul nu i-am spus niciunei femei un simplu La Multi Ani ce flori, cadouri, porcarii etc etc cand eu nici macar cel mai simplu gest nu l-am facut...

Deci recunosc sunt un porc misogin de cea mai joasa speta care nu merita nimic...

Dar nu e totul pierdut, deci sa nu ne panicam totul se poate recupera deci mai am exact 365/366 de zile pana la 8 martie de anul viitor cand PROMIT ca o sa dau de 2 ori mai multe flori si o sa fiu de 2 ori mai bun cu femeile din jurul meu, si asta doar ca sa recuperez ce am pierdut anul asta.

In concluzie, eu cred ca nu sunt chiar asa de misogin deci totusi sunt in grafic.

2 comentarii:

jorjh spunea...

ye:)) de 2 ori mai mult
0 x 2 = 0 :))

Dim spunea...

Aia vroiam si eu sa spun :)

Trimiteți un comentariu