miercuri, 2 iunie 2010

Hai să punem de o revoluţie

La noi în ţară oricum e la modă treaba asta cu revoluţiile că doar ne mândrim cu performanţa de a ne ucide conducătorul în ziua de Crăciun.

După părerea mea paharul s-a umplut odată cu noile reduceri de salarii, pensii, alocaţii dracu' să le ia pe toate. O singură întrebare îmi pun : celor din clasa politică nu le e ruşine de performanţele lor din cei 5 ani de guvernare ?

Degeaba facem noi greve, protestăm, facem petiţii on-line, nu mai bine ne adunăm noi aştia pe care ne-a afectat criza, sau mai simplu nu mai bine punem de o revoluţie mai ceva ca în 89' şi devastăm Casa Poporului şi le batem şi fălcile de sofa demnitarilor. Şi un lucru care mi se pare şi mai absurd : un parlamentar/demnitar are la dispoziţie pentru a se deplasa pe teren 250 litri de motorină/benzină, dacă facem un calcul simplu 250 de litri ar veni cam 1000 de lei zilnic. Da' ăştia pe unde pula mea se plimbă cu maşinile, la vreme nu fac ei turul ţării într-o zi sau ba nu am uitat ei nu ştiu să meargă cu maşina "la consum" cum fac eu şi mulţi alţii ca mine că ei îşi permit pe banii mei sa bage benzină la tot neamu'.

Nu mai dezvolt nimic că deja m-am scârbit de ea politică si de ai ei actori. Eu ca mândru cetăţean al acestei ţări nu îmi doresc decât să mă mut în Canada ca să îmi deschid spălătorie auto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu