joi, 8 aprilie 2010

Asa da

Acum ca a venit intradevar primavara cred ca a venit timpul sa renunt la plimbarile cu masina si sa trec la plimbarile cu autotalpa ca sa mai dau jos din grasimi.

Am asteptat nenorocita asta de primvara de la sfarsitul lunii noiembrie 2009, dar dupa aceasta indelunga asteptare pot sa spun ca in sfarsit ma simt in elementu' meu, chiar am si uitat ca trebuie sa invat pentru bac si pentru politie dar de cand incepe scoala o sa revin pe treaba.

Si acum sa vorbim despre primavara...Cum iti dai seama ca a venit primavara ? Pai simplu, e primavara cand romanu' iasa cu masina si da muzica la maxim (nu am nimic cu genul asta de oameni pentru ca poate asa se simt ei bine, si eu fac la fel de multe ori deci ma includ in aceasta categorie de oameni), e primavara cand se deschid terasele chiar mi-a zis cineva saptamana asta "Mama ce as fute o betie pe terasa la Blue", e primavara cand se umple bulevardul de oameni iesiti la plimbare etc etc mai sunt cateva dar sa zicem ca mi-e lene sa le enumar pe toate.

Chiar daca primavara asta nu e ca cea de anul trecut cand nu aveam stres de bac si alte rahaturi, o sa ma bucur de primavara asta minut cu minut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu