miercuri, 7 aprilie 2010

Smiley feat. Cheloo - Plec pe marte

Asta mi se pare cel mai demential featuring, oricum in muzica romaneasca in ultima vreme sunt doar featuring'uri, daca a cantat Uzzy cu Smiley si acum Cheloo cu Smiley, mai urmeaza sa vedem Omu' cu sobolani featuring Fuego, Sofia Vicoveanca featuring Ramstein numai nebuni.

Dar piesa asta mie mi se pare ca e reusita asa ca dai sa sune :



Si acum ca sa fiu pe aceeasi idee cu melodia de mai sus, ma apuca si pe mine momente in care imi vine sa imi bag pula-n tot si sa plec pe Marte, departe de toate, departe de tot ce am avut dar am pierdut.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Smiley e unul dintre artistii buni din romanica, si ca face niste featuring-uri bestiale e un plus mare. el ar trebui sa fie cunoscut pe alte meleaguri mult mai mult decat merita ex-shoferashu' lu' moni sau mai shtiu eu ce fufa cu voce 'audio-treated'

Intre Politica si Fictiune spunea...

@ myimaginationneedsspace : Sunt complet de accord, sa speram ca o se afirme si pe alte meleaguri :)

Trimiteți un comentariu