joi, 29 aprilie 2010

S-au dus si anii de liceu ...

Astazi fiind o zi foarte importanta pentru mine, m-am decis sa scriu despre un subiect care ma roade de ceva vreme dar despre care nu am vorbit pentru ca ba mi-a fost lene, ba nu am avut chef sau nu aveam toate ideile pentru a le aseza aici.

Si anume azi voi vorbi despre perioada asta de la sfarsitul liceului. Eu unul sunt profund dezamagit ca au trecut anii astia asa frumosi, ani plini de distractie, absente, note de la 2 la 10, frica de matematici, chimie si fizica, momentele in care am facut misto de Toci a.k.a Tocilar, momentele in care am ras copios, clipe foarte faine petrecute alaturi de niste colegi minunati care o sa imi lipseasca, daca nu chiar toti macar o parte din ei. Insa la polul opus ma bucur ca in sfarsit plec la facultati si ca am ocazia ca in sfarsit sa ma descurc singur, sa fiu aproape independent.

E nasol sa te gandesti ca de perioada asta depinde viitorul tau, mie unul mi se pare ca suna prea dur...Dar mergand pe ideea mai bine muncesc in astea 4-5 luni pana la admitere decat sa muncesc toata viata ca un sclav, o sa muncesc pana imi iasa pe ochi si romana si engleza si sportul. E greu dar nu imposibil ...

Dar privind aspectele bune macar scap de matematica pentru totdeauna, vine banchetul sau "Chermeza suprema", vine vara chiar daca nu o sa fie ca cea de anul trecut o sa profit cat pot de mult de ea, incepe cupa mondiala la fotbal, o gramada de lucruri bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu