joi, 13 mai 2010

In perioada de criza sa fim patrioti...NOT !!!

Incep prin a spune ca de curand am ajuns la concluzia ca noi romanii suntem cei mai "caliti" oameni de pe planeta, neam de neamu' lui nu a mancat atata "futai" politic cum am mancat noi in astia 20 de ani de democratie. Ma, eu cred ca sa-mi bag pula (scuzati-mi limbajul trivial) era mult mai bine cu Ceausescu, locu' de munca era loc de munca, si era si asigurat, casa era casa, leafa era leafa, mai nasol cu mancarea dar totusi era mult mai echitabil.

Dar asa ne-am modernizat si noi ne-am dat pe democratie si acum ne vine sa ne sugem pula la propriu cand vedem ca preturile sunt tot mai mari, salariile tot mai mici, traiul in tara asta devine mai dificil pe zi ce trece...Eu cred ca o sa ajungem ca la Ultimate Survival intr-un final, o sa ne chinuim sa supravietuim daca dragii nostrii politicieni nu o sa inceteze cu furtul banilor publici si a bugetului de stat. Si ca suntem la capitolul politicieni, saptamana asta am vazut si eu pe un canal deasta de stiri fantoma ca Baselu', Nuti Udrea, Emic sau Emil Boc in semn de solidaritate isi vor dona salariul pe un an bugetului de stat, ce frumooos. Ba nu e frumos, e chiar dezgustator iti vine sa ii scuipi intre ochi cand auzi asemenea afirmatii. Deci exista oameni atat de dezaxati incat sa creada ca astia fac un bine daca isi doneaza salariile lor de 4000-5000 de lei, cred ca ei vor fi foarte afectati, cred ca Baselu' si grupul lui de pupincuristi stau in salariul lor...Sa fim seriosi...

Asta se intampla intr-o tara unde nu toti isi folosesc capu' ala bun atunci cand vine vorba de luat decizii. Pentru pulimea care l-a votat pe Marinar trebuie sa traga o tara intreaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu