marți, 18 mai 2010

Vremea pulii

De câteva zile în micuţul nostru orăşel, care dacă nu stiaţi nu are poliţie are şerif şi biblioteca îi şi gară, se petrece un fenomen ciudat şi anume cred că îi cea mai de căcat lună mai posibilă. Deci plouă şi bate vântul de sâmbătă. Să-mi bag parcă îi primăvară, tre' să fie soare, să meargă lumea la bazin, să bubuie muzica în boxe, chef, paranghelie alea alea. Dar în schimb noi am primit de la Cel de Sus numai ploaie, vânt şi noroi.

Pe o asemenea vreme cum dracu' să îţi mai vină pofta de viaţă, cum să mai zâmbeşti ? Dacă mai asculţi şi Talisman (în cazul meu) îţi vine să îţi tai venele cu satârul.

Şi la prognoza meteo pe următoarele zile am văzut ca plouă până prin 25 mai. Numai bine cu ocazia asta învăţ pentru bac.

Eu mă duc să fac dansul ploii, cine ştie poate dă Dumnezeu şi nu mai plouă. Dacă mai scriu ceva pe blog în următoarele 72 de ore înseamnă că încă mai trăiesc, în caz contrar înseamna ca mi-am retezat venele cu flexul.

Un comentariu:

UnPretenBun spunea...

Cuvinte grele zici aici DMC...10x

Trimiteți un comentariu