vineri, 14 mai 2010

SuperEroi

Astazi m-am procopsit cu o leapsa foarte misto de la dragul si scumpul meu coleg George (Jorjh).

Treaba e foarte simpla trebuie sa prezint super eroii mei preferati. Asa ca sa-i dam bataie.

Pe primul loc in topul meu nimeni altul decat :

1. Tony Montana a.k.a Scarface : Asta nu e chiar un super erou, dar se comporta ca unul. Asta e tipu' ala care are coaiele mari si tupeu peste limita, cei care au vazut filmul stiu despre ce e vorba. Si ca sa inchei cu Tony Montana pot sa zic ca e un personaj complex, un tip abil care reuseste sa ajunga unul dintre cei mai mari traficanti de droguri ai Americii din anii '80.

Locul doi in top ii revine lui:

2.Batman : Asta mi-a placut de cand eram mic, ma uitam la desenele cu batman, am vazut filmul, aveam figurine cu Batman, am avut orgasm cand am jucat Batman : Arkham Asylum (sau cum dracu se scrie), deci asta pot sa zic ca e printre cei mai tari super eroi.

Si pe ultimul loc, dar nu cel din urma :

3. Superman : Asta cred ca e pe pula lui si atunci cand sta in picioare. De mic imi doream sa am pijamale cu Superman, sa am costum de Superman. Clark Kent asta cu nume de tigari ii chiar tare, un fel de idol la femei. Dupa parerea mea cred ca Superman ii cel mai tare super erou, chiar daca e pe locul 3 el cred ca a fost printre primii super eroi de la Hollywood.

Leapsa asta merge mai departe neaparat la Makavelis , lui Popescu ca nu a mai scris de mult pe blog si lui Paul.

Un comentariu:

jorjh spunea...

hannah montana ce putere are? trage cocaina pana crapa?:))

Trimiteți un comentariu