miercuri, 3 februarie 2010

Autostrada A3 = Visul lui Berceanu

Acum 5 ani cand au inceput lucrarile la autostrada A3 care va lega orasele Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Fagaras, Sighisoara, Targu Mures, Turda, Cluj Napoca, Zalau si Oradea, ministrul transporturilor de atunci nenea Berceanu sustinea ca autostrada A3 va fi finalizata pana la sfarsitul anului 2010, la momentul de fata a fost inaugurat doar un singur tronson al autostrazii, respectiv Turda - Gilau....Deci sa recapitulam ce a facut nenea Berceanu din 2005 pana astazi...42 de kilometri de autostrada...Penibil...Dar nenea Berceanu se asteapta ca noi cetatenii acestei minunate tari sa platim rovinietele anual ca domnia sa isi mai faca o vila in Dorobanti, o noua casa de vacanta pe la munte, sa ii cumpere fiului/fiicei un porsche, un ferrari, un micut lamborghini...Eee, aici se inseala nenea Berceanu, pentru ca eu ca si sofer IMI BAG PULA in rovinieta lui si in drumurile "mizerabile" pe care trebuie sa circul zi de zi si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale ca o data pe an trebuie sa imi schimb arcurile la skoda.

Dar privind partea buna a lucrurilor mi'am dat seama ca tronsonul Turda-Gilau al autostrazii A3 arata incredibil de bine, si luand in calcul faptul ca scuteste Clujul de 40% din trafic, autostrada A3 e chiar minutata...

So thanks nenea Berceanu pentru autostrada pentru ca eu poate sa mearga in Cluj la Avatar.

Un comentariu:

jorjh spunea...

meri ma odat la avatar 3d si lasa autostrada!

si scoate ala de verificat cuvinte de la comentarii..

Trimiteți un comentariu