duminică, 14 februarie 2010

Vallentine's/Ballantines Day...O zi stupida

Pe mine unul ma depaseste psihic ziua aceasta...Nu pentru ca nu iubesc, dimpotriva, iubesc o persoana deosebita (nu am avut curajul sa ii spun treaba asta de pe clasa a-III-a), dar cum zic si altii daca iubesti o persoana ii arati lucrul asta zi de zi, nu doar de 14 februarie, te trezesti tu amorezul de Castillo sa ii spui frumoasei tale adormite cat de mult o iubesti, ca ti-ai da viata pentru ea, sau ca ea e singura care stie sa te satisfaca.

Cum iti dai seama ca e 14 februarie ? Pai simplu, in primul rand trebuie sa iesi in oras, de preferabil in zona mall-ului, si daca vezi o multime de oameni(cocalari in special, dar din fericire Thanks God ca, cocalari can't blog), care e cu partenerul/partenera e clar e Valentine's Day.

Oare numai noi romanii facem lucrul asta...sau si strainii ies la mall cu partenerul/partenera si isi declara iubirea cumparandu-i o floare/bijuterii/ursuleti de plus ? As vrea sa imi spuna unul din Anglia ca si el face lucrul asta de Valentine's Day si atunci m-as linisti si as zice "Pai da e ceva normal frate daca si englezu', germanu', italianu', portughezu', francezu' si grecu' face la fel ca romanu'" atunci e ceva normal.

Sincer, sunt de parere ca iubirea nu consta in cate cadouri ii cumperi partenerului/partenerei ci pentru mine conteaza intesintatea sentimentelor dintre noi, respectul care trebuie sa fie reciproc, sinceritatea, personalitatea precum si felul in care se comporta in lume.

Ma duc sa imi pregatesc discursul, sa imi fac curaj sa ii spun si eu persoanei iubite cat de mult o iubesc/pretuiesc/respect si cat de mult tin la ea (chiar daca nu i-am spus asta niciodata, o sa fie o premiera).

Wish me luck ;))

3 comentarii:

jorjh spunea...

cocalarii nu au blog?:)) ohohoho prietene...

Ella Munteanu spunea...

tare faza cu clasa a 3a.. sper ca te'ai descurcat :>

Intre Politica si Fictiune spunea...

@ eLLa : Nici acum nu mi-am facut curaj...Vine ea si ziua dreptatii :>

Trimiteți un comentariu