joi, 4 februarie 2010

Bizonii si bizoanele din trafic

A fost odata ca niciodata un oras numit Alba Iulia, era un oras linistit...pana au aparut cocalarii, pitipoancele, fitele si bizonii la volan si linistea acestui oras a fost perturbata 24 din 24, 7 din 7... Plimbandu-ma linistit prin acest mirific oras cu peisaje urbane superbe, am ajuns in locul de intalnire a persoanelor mentionate mai sus si anume giratoriul de la intersectia strazilor Calea Motilor si Strada Doinei, unde dau frumos sa intru in sens (coboram de pe motilor) cand din dreapta mea imi iasa in fata o domnisoara deaia "nefututa" bine azi noapte cu o decapotabila din clasa "luxury car" si imi taie calea... Tanti tu esti oarba sau ce pula mea, sau instructorul care te-a invatat sa conduci ti-a spus ca daca ai masina de "fita" atunci ai prioritate in giratoriu, cate pule ai luat la gingivatie ca sa iti iei mertanu' ala si cine mortii ma-sii ti-o dat carnetu ala pe care nu te-ai uitat niciodata sa vezi macar asa din curiozitate ce scrie.

Data viitoare, draga pitipoanca "high-class" pregateste-te moral sa sugi multe pule ca sa iti faci masina, pentru ca me o sa intre direct in tine fara nici un resentiment.

Un comentariu:

djskip spunea...

Lasa prietene,"v-a venii si vremea noastra" :))
eu l-am injurat intr-o zi pe un batran sanchi, vorbea la telefon , oprit in mijlocu drumului, intre alba si micesti. Nu avea nici o treaba, pe el il durean pl..ca era coada dupa el de 15 masini...ASTAI ROMANIA

Trimiteți un comentariu