sâmbătă, 20 februarie 2010

Exercitiu de gandire

Zilele astea, neavand ce face, stateam si ma gandeam la problema existentei mele... Asta e o chestiune al naibii de complexa...Stateam si ma gandeam oare daca toate erau bune si frumoase (adica daca viata era roz in proportie de 95%) as fi fost alt om ?

Privind aspectul pozitiv, daca viata ar fi fost roz as fi fost un om cu zambetul pe buze tot timpul, necazurile nu aveau loc in viata mea, toate mi-ar fi iesit exact cum mi-am propus, daca n-as fi gresit niciodata...Dar daca din senin problemele ar fi inceput sa apara, fiind mai tot timpul peste masura de fericit, sunt sigur in proportie de 75% ca as fi cedat si as fi facut o prostie...

Dar privind aspectul negativ, faptu' ca toti trecem prin tot felul de "unnecesary piece of shit" ne intareste si ne pregateste pentru necazu' care urmeaza sa vina...

In concluzie ma bucur ca nu am avut o viata roz pentru ca sunt sigur ca as fi devenit un "gaylord" de nota 10 ...

Un comentariu:

Makavelis spunea...

cand le ai pe toate de-a gata nu stii cum e sa tragi pentru un anumit lucru, nu stii cum sa cauti alternative, nu te intereseaza cum ar fi fost mai bine, poate ca nu stii sa imparti, sa fii umil...
1 din 10 baieti de bani gata sunt oameni cu care chiar ai ce vorbi si cu care poti incerca macar o amicitie

Trimiteți un comentariu