duminică, 14 februarie 2010

Intalnirea bloggerilor albaiulieni. Episodul 3

In seara zilei de 12 februarie 2009, la cafeneaua La Pas, a avut loc a-3-a intalnire a bloggerilor albaiulieni, prima de acest gen pentru mine.

Am reusit in sfarsit sa il intalnesc pe idolul meu in materie de blogging, Andrei a.k.a Makavelis, un tip nota 10 cu care am vorbit, am ras...ce sa mai ne-am simtit bine la o bere (eu nu am consumat, eram cu autovehiculul)

M-am reintalnit cu fostii camarazi de liceu Adi Popescu, fratele unui bun coleg de clasa, si cu Alex Potor.

Colegul si prietenul meu George a cam pierdut sirul berilor si i-a facut "avansuri" lui Deme.

Dan, bunul meu coleg si prieten, a fost si el prezent, el fiind la inceput cu blogul la fel ca si mine.

Gazda serii a fost Cipri, un profesor de nota 10 care ne-a asigurat toate conditiile pentru a ne simti bine, a povestit cu noi si ne-a pozat.

In rest au mai fost prezenti Liviu, Adi sau Guardian Angel, Ella & Paula, Raluca sau Tifa, Mihaela Rus...si cam atat...

Daca am uitat pe cineva, in primul rand imi cer scuze, si in al doilea rand strigati tare si o sa va trec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu